دانلود کتاب تاکسی سواری سروش صحت
نوشته شده توسط : پروژه دانلود

 

دانلود کتاب تاکسی سواری PDF - سروش صحت
سایت پروژه دانلود پی دی اف کتاب تاکسی سواری 161 صفحه را برای علاقه‌مندان آماده کرده است. این کتاب که توسط سروش صحت نوشته شده، تجربیات وی از برخوردهای مختلف با رانندگان و مسافران تاکسی را در قالب 121 داستانک به تصویر کشیده است. این داستان‌ها شامل شخصیت‌های متنوع و موضوعات مختلفی همچون زلزله، دعواهای زناشویی، خودکشی، عشق و... هستند که گاه در موقعیت‌های طنز و گاه کاملاً غم‌انگیز روایت می‌شوند. برای خرید کتاب تاکسی سواری با سایت پروژه دانلود همراه باشید.

درباره و خلاصه کتاب تاکسی سواری
همه ما تجربه سوار شدن در تاکسی و شنیدن روایت‌ها و قصه‌های متنوع و بامزه از جانب راننده و مسافران را داریم. این تجربه وقتی به نویسندگان و یا کارگردانان می‌رسد، کمی متفاوت می‌شود؛ چرا که آن‌ها با زاویه دید خاصی که دارند از یک روایت ساده یک قصه یا درام می‌سازند. بسیار پیش آمده که نویسنده یا کارگردانی داستانش را از همین رویدادهای عادی پیرامونش وام گرفته باشد. در این موارد خوب گوش کردن و با دقت دیدن جهان اطراف می‌تواند ویژگی مثبتی باشد که یک فرد را از دیگری متمایز می‌کند.

دانلود کتاب تاکسی سواری سروش صحت
نام کتاب: تاکسی سواری
نویسنده: سروش صحت
تعداد صفحات: 161 صفحه
موضوع کتاب: داستان و رمان
بخش‌هایی از کتاب تاکسی سواری
جملات زیبای کتاب تاکسی سواری:

گفتم «داستانتون یه جوری بود.» مرد پرسید «چه‌جوری؟» گفتم «عجیب بود.» مرد گفت «زندگی همینه دیگه… عجیبه.» گفتم «ببخشید، این داستان رو نمی‌نویسم.» مرد پرسید «چرا؟» گفتم «به نظرم واقعی نبود.» مرد گفت «تو از کجا می‌دونی چی واقعیه، چی غیرواقعی؟» بعد به راننده گفت «آقا، من پیاده میشم.» راننده نشنید. مرد دوباره گفت «من پیاده میشم.» راننده باز نشنید. به راننده گفتم «آقا، ایشون پیاده میشن.» راننده پرسید «کی؟» کسی کنارم نبود.

بیوگرافی کوتاه از نویسنده سروش صحت
سروش صحت در هشتم آذرماه سال 1344 در شهر اصفهان ایران به دنیا آمد. اولین حضور وی در برابر قاب دوربین سینما با بازی در فیلم «شراره» به کارگردانی سیامک شایقی رقم خورد. این فیلم در باب رخدادهای مهیب و غیرمنتظره‌ای بود که هنگام برگزاری مراسم عروسی یک زوج رخ می‌دهد. دیگر فیلم مهمی که سروش صحت در سال‌های آغازین حرفه‌ بازیگری‌ در آن ایفای نقش نمود، فیلم «گاوخونی» به کارگردانی بهروز افخمی بود.

آثار برجسته سروش صحت
ققنوس خاکستری
تاکسی نوشته‌ها
بهترین شکل ممکن
چرا باید پی دی اف کتاب تاکسی سواری را خریداری کنید؟
کتاب "تاکسی سواری" پس از انتشار با استقبال گسترده‌ای در ایران مواجه شد و مورد پسند بسیاری قرار گرفت. مطالعه این کتاب می‌تواند برای علاقه‌مندان به داستان‌ها و روایت‌های کوتاه و واقعی تجربه‌ای جالب و متفاوت باشد.

 





:: برچسب‌ها: کتاب ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 تير 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: